Tajemství úspěchu McDonald's

Kdo by neznal oblíbený cheeseburger, hranolky a Coca-Colu z McDonaldu. Tato společnost je mezi námi již od roku 1940, kdy ji založili bratři Richard a Mauric McDonald v Kalifornii. Prozradíme vám jejich tajemství, které spočívá především v tom, že investovali do správných pozemků!

mcdonalds-4569513_1280.jpg Zdroj: Pixabay

Burger, který spojuje svět

Úspěch McDonaldu stojí hned na několika klíčových faktorech. Prvním z nich jsou standardizované metody. Tato společnost je totiž známá především tím, že ve všech pobočkách po celém světě dodává úplně stejné jídlo, jelikož jejich zaměstnanci stoprocentně dodržují předepsané postupy. Hamburger v České republice bude tedy chutnat stejně, jako ten v Polsku či Francii.

McDonald také investuje ohromné sumy peněz do marketingu a reklamy, své zákazníky neustále láká na nové produkty, které přizpůsobuje novým trendům, jako je vegetariánské jídlo či sezónní nabídka.

Vše je navíc z čerstvých surovin a za rozumnou cenu, což také přispívá k oblíbenosti této společnosti na trhu. V posledních letech se do podvědomí lidí dostává McDonald také tím, že se snaží chránit přírodu a naši planetu. Snižuje například emise skleníkových plynů a investuje do udržitelných obalů.

Rychlá cesta k bohatství: franšízy

Velký úspěch tkví zejména v tom, že McDonald využívá franšízového modelu, který společnosti poskytuje rychlý růst a expanzi této značky do celého světa. Tento model obchodu umožňuje lokálním podnikatelům vlastnit a provozovat prodejnu tohoto rychlého občerstvení.

Podnikatelé však musí dodržovat přísné podmínky a postupy McDonaldu, zároveň jim to ale umožňuje přizpůsobit svůj provoz dle lokálních surovin a preferencí zákazníků. Franšízy ale nejsou tím, čím se McDonald's odlišuje od ostatních restaurací.

Lokalita pro úspěch

Investice do vlastního pozemku je klíčovým a hlavním důvodem toho, proč je McDonal's tolik oblíbenou restaurací. Úspěch tkví především v tom, kde se restaurace nacházejí. Zjednodušeně řečeno, pokud máte dobrý pozemek, obchody vám pokvetou samy. Společnost má pro výběr toho nejlepší pozemku poměrně systematický postup. Restaurace se musí nacházet nejlépe v centru města u památek, kde se shromažďují lidé či na dálnicích, kde se mohou zastavit na oběd či svačinu. V každém případě musí být umístěny na frekventovaných dopravních trasách, kde je pro zákazníky dobrá dopravní dostupnost či parkoviště.

Společnost také provádí průzkumy daných oblastí, kdy zkoumá, kdo zde žije a jaké jsou příjmy potencionálních zákazníků. Dále je zajímá věková struktura obyvatel či hustota zalidnění a konkurenční prostředí dané oblasti. Cílem je samozřejmě umístit restauraci do prostoru, kde bude mít McDonald‘s výhodu nebo minimální konkurenci. Vlastnictví pozemku na dobrém místě McDonaldu poskytuje stabilitu, kontrolu a konkurenční výhodu.

Správný pozemek = klíč k úspěchu

Chcete vlastnit úspěšný podnik? Investujte do pozemku! Jedná se o investici, která se vám rozhodně vyplatí. Správná lokace pozemku, na kterém budete chtít postavit jakoukoli společnost, totiž hraje opravdu zásadní roli. Pokud si postavíte restauraci na odlehlém místě, je jasné, že vám mnoho zákazníků nepřijde. Pokud uvažujete o založení nové společnosti, promyslete několik zásadních faktorů jako je lokalita, konkurence, cenová dostupnost, regulace a předpisy, plány rozvoje a podnikatelské strategie a cíle. Nezapomeňte ale na to, že dobrá lokace, je klíčem k úspěchu.

Máme širokou nabídku pozemků, veškerý obchod dokonale zjednodušujeme a zrychlujeme a vždy jsme k dispozici odborně poradit.

Chcete poradit s koupí pozemku nebo máte rovnou zájem o některý z nich? Ozvěte se nám.